Betalen en verzenden

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten en verzendopties?

November en december drukte

In november en december zijn er in veel gevallen vertragingen bij de post door Black Friday, Sinterklaas, Kerst en ook Corona is daar nog bij gekomen. Bezorgtijden van een week of meer komen heel vaak voor, wij kunnen je helaas geen garantie geven op dat je bestelling dus net zo snel komt als dat je normaal van ons gewend bent. Bestel dus ruim op tijd! Bestel dus ruim op tijd en hou de track&trace in de gaten voor de meest actuele informatie! Je ontvangt automatisch updates via de e-mail over de voortgang van je bestelling.

De meeste bestellingen passen in een klein of groot formaat brievenbusdoosje. De zendingen in een brievenbuspakje van PostNL doen er gemiddeld 3 werkdagen over om bezorgd te worden. De postbode bezorgd deze niet op maandag.

Aangetekende verzendingen: wij versturen veel van onze pakketjes in de maanden november en december aangetekend op. Onze ervaring van de afgelopen jaren is namelijk dat er anders te vaak iets verkeerd gaat met de pakketjes en de aangetekende zendingen worden over het algemeen ook sneller bezorgd. Je betaalt hier zelf niks extra’s voor, die kosten nemen wij voor onze rekening. Bestellingen van nieuwe klanten en bestellingen die betaald worden met Afterpay versturen wij ook altijd als een aangetekend pakket.

De verzendkosten zijn als volgt:

  • Brievenbuspakje PostNL €3,75  tot €50,00 euro bestelwaarde. Bezorging dinsdag t/m zaterdag.
  • Postpakket PostNL €5,50 tot €50,00 euro bestelwaarde. Bezorging maandag t/m zaterdag.
  • Postpakket PostNL €5,00 van €50,00 tot €75,00 euro bestelwaarde. Bezorging maandag t/m zaterdag.
  • Vanaf 75 euro bestelwaarde zijn de verzendkosten gratis.

Hoeveel kost het verzenden naar het buitenland?

  • Duitsland: 6,00 euro per pakket. Vanaf 75 euro geen verzendkosten.
  • België: €5,50 tot €50,00 euro bestelwaarde. €5,00 van €50,00 tot €75,00 euro bestelwaarde. Vanaf 75 euro geen verzendkosten.
  • UK: 6,00 euro per pakket. Vanaf 75 euro geen verzendkosten.
  • Frankrijk: 6,00 per pakket. Vanaf 75 euro geen verzendkosten.

Woon je in een ander land? Neem contact met ons op om de verzending te bespreken!

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling binnen heb?

Wij verzenden een bestelling over het algemeen binnen 24 uur.

Wij brengen standaard maandag t/m zaterdag de bestellingen naar de post. Daarna is het afhankelijk van de postbezorging hoe lang het duurt, dit kan je volgen met de track&trace code die je automatisch krijgt toegestuurd.

Let op: brievenbuspakjes worden niet bezorgd op maandag en doen er gemiddeld 3 dagen over om bezorgd te worden. Wil je snellere bezorging dan kan je beter kiezen voor de iets duurdere optie van pakketbezorging of bezorging naar een ophaalpunt.

Hoe wordt mijn bestelling opgestuurd?

De meeste bestellingen (tot 8 verpakkingen van 50 gram of 4 van 100) verzenden wij gewoon in een brievenbusdoosje die door een moderne brievenbus past (maximaal 38 x 26,5 x 3,2 cm). Bestellingen met maar 1 of 2 zakjes worden verstuurd in een kleiner brievenbusdoosje. Bestel je uit het buitenland, dan sturen we het op in een grotere doos én aangetekend, ongeacht hoeveel je hebt besteld. Bij een bestelwaarde van 50 euro of meer, gaat het wel mee in een brievenbusdoosje, maar wordt het bezorgd met de pakketbezorger.

BETALEN

Wat zijn de betaalopties?

Je kan kiezen uit vijf verschillende mogelijkheden:

  • Directe bankoverschrijving
  • iDeal
  • Paypal
  • Afterpay (kosten: 0,95 euro)
  • CardGate

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor CB-Doggy het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.